Skip to content

Ochiul Bestiei

July 2, 2011


 Un adevăr profund, de mult uitat
Mă priveşte
Fără judecată
În timp ce – i mor fraţii…
 
 
Mă oglindesc in negrul tău de tuş
Un demon…
Mă orbeşte…
 
 
Pentru hârtie şi beton
Ţi-am luat tot
Libertatea…
Dignitatea…
Viaţa…
Pentru tot mai mult
Nimic…
 
 
Viaţa e crudă
Eu sunt Fiu din Cain
Apocalipsa
 
 
Odată eram bine împreună
Într-o colibă de pământ
Ce s-a-ntâmplat ?
Eu văd ce fac ?
Tot e pătat de sânge…
 
 
Eu îmi spun om…
Şi am tupeul sa-ţi spun porc…
 
 
  © Cantemir Cosnean
No comments yet

Leave a Reply

