Skip to content

Dorinţa

July 2, 2011
  
 Aș  vrea să fii o ploaie
Ce cade din văzduh,
Strecoară-se-n odaie
Ca fumul de trabuc.
 
 
Aș  vrea să te strivesc
În palme mari si calde,
Prin suflet să plutesc
În planuri mai înalte.
 
 
Aș  vrea să fii un fulg
Să te topeşti pe buze,
Să-mi dai un sentiment
Ca mii de buburuze.
 
 
Aș  vrea să mă veghezi
În gândurile mele,
Să ştiu ce ai să crezi
Găsindu-te in ele.
 
 
Aș  vrea să fii tu umbra mea
Să te îndoi in gând,
Să vin si eu in ţara ta
Când, doamne, oare când?
 
 
 vrea să fii un diamant
Pe degetul cel mare,
Să străluceşti in negrul neant
Ca un al doilea soare.  
 
 
Aş vrea s-arăt lumii ceva
Măcar un strop din dragostea ta,
Să nu-ţi doreşti decât asta
                        Să fii a mea…
 
 
©  Cantemir Cosnean
 
No comments yet

Leave a Reply

