Skip to content

Amarul stil modern

July 2, 2011
  
Dintr-o lume virtuală
Pasul tău de odinioară
Îmi aprind înc-o ţigară
Pasul tău de odinioară
 

Dintr-o pagină de web
Pasul tău nu -înfioară
Doar o formă, cam vulgară
Nu mai ştiu ce să mai cred
 
 
Doar o clipă, şi-nc-o oră,
Am intrat şi eu în horă
Îmi dau seama, dup-un pic
Trece timpul şi… nimic.
 
 
Nu rămâi de nici un fel
În memorie, ca un zmeu
Am ajuns, la o concluzie
E doar totul o iluzie.
 
 
Pasul tău de odinioară
Pasul tău de domnişoară
E corupt in digitală
Ce frumos era afară.
 
 
Acum stau eu doar chircit
În fotoliu, adâncit
Sub un bec cam buimăcit
Un robot domesticit.
 
 
Se ia curentul…
Şi-am plecat…
 
 
© Cantemir Cosnean
No comments yet

Leave a Reply

